Display Ads

Wat zijn Display & Retargeting Ads?

Naast de SEA is dit het andere deel binnen Google Ads. Via dit Google Display netwerk zetten we de Display en Retargeting Ads in op relevante sites en Apps. Middels banners en tekstadvertenties, maar ook met videoadvertenties. Van bekende en veel bezochten sites zoals Telegraaf.nl tot niche sites die speciaal over uw producten of diensten gaan. U kunt zelf bepalen op welke site(‘s) uw advertenties getoond mogen worden.

Wat zijn de voordelen?

De meetbaarheid van deze campagnes zorgt ervoor dat op basis van harde cijfers het succes van de campagnes af te meten is. Hierbij kunt u segmenteren op demografische en profielgegevens. Daarnaast is het voordeel dat u niet meer via verschillende partijen uw banners en advertenties uit hoeft te zetten, maar via 1 omgeving dit kan regelen.

De tools die wij hiervoor inzetten zijn: Google Ads Display, Display & Video Ads 360 (voorheen Doubleclick Bid Manager) en Criteo. We zijn Display & Video Ads 360 en ook Creatives gecertificeerd.